2011/05/27

Selv om det er eksamenstid så måtte jeg ha det litt gøy òg. Derfor dro jeg på konsert både mandag og onsdag og i går var jeg ute med klassen og spiste middag, hvor vi overraskende fant ut at vi hadde drukket vin av en 42€-flaske når regningen kom. Det var til gjengjeld en veldig god vin og vi feiret jo at vi var ferdige med ex.phil og ex.fac eksamen. Nå har jeg bare skriftlig fransk eksamen igjen på lørdag og så er jeg ferdig med alt.

På mandag så jeg Kurt Vile & The Violators og Okkervil River på La Maroquinerie, to veldig bra konserter. På onsdag så jeg Julianna Barwick og et ukjent fransk band som jeg er ganske sikker på het Côme på Espace B. Under er noen dårlige mobilkamera-bilder.

Kurt Vile & The Violators

Kurt Vile

Okkervil River

Julianna Barwick

Côme

3 kommentarer:

  1. Så nå er du ferdig med fransk skriftlig også.
    Hvordan synes du det gikk da?

    SvarSlett
  2. Det gikk ganske bra, men jeg får ikke vite karakterene før om en måned så jeg vil ikke si noe sikkert :p

    SvarSlett
  3. Ok gleder oss til du kommer hjem..
    Ta med deg sola :-)

    SvarSlett