2011/03/02

Flere søtsaker

Dagen i dag har hatt mange små høydepunkter. Det faktum at jeg begynte kl. 8.00 forsvant fort fra tankene etter at læreren sa at vi måtte slutte en time tidligere i dag, altså kl. 11.00 og at hun hadde med en overraskelse. Bergene melkesjokolade med nøtter! Sjokolade har aldri smakt så godt før, så om noen hjemme vil gjøre meg veldig glad er adressen min 40 rue Durantin 75018 Paris (*hint, hint* mamma). Den ekstra fritiden min tenkte jeg at jeg skulle bruke på Champs-Elysees. Det var sol i dag og da er det ekstra fint å gå oppover gaten, selv om det var mye vind. Når jeg kom til Ladurée klarte jeg ikke å unngå å gå inn, så nå sitter jeg å nyter dagen tredje høydepunkt, makroner. Det er så godt, jeg tror jeg begynner å bli avhengig.



3 kommentarer:

  1. Spiser du grønnsakene dine?? Eller må vi ha med gulrøtter, peppernøtter og persille?

    SvarSlett
  2. Vi er faktisk ganske flinke til å lage middag selv (med grønt i), og denne uken hadde Silje greid å kjøpe ekstra salat, så nå spiser vi salat døgnet rundt, nesten :p

    SvarSlett
  3. Flotte bilder, Cecilie.
    Her et lite fransk-kurs:
    http://www.youtube.com/watch?v=-cBiwfiXuOM&feature=related
    Håper det er finere vær der enn her nå. Synes det lynte nettopp. ÆÆÆ!
    pappan

    SvarSlett