2011/02/23

La Vie En Rose

I dag skulle jeg ikke på skolen før halv fem, så jeg tenkte at jeg skulle være flink og gjør litt husarbeid. For å belønne meg selv fant jeg ut at jeg endelig skulle gå inn på Berko. Det er et konditori som ligger på veien ned til metroen. De har så mye godt der inne at man får vann i munnen bare man går forbi. Jeg gikk også innom matbutikken, hvor jeg fant rosesyltetøy og rosévin. Det var smakte utrolig godt, de har så mange flere forskjellige typer syltetøy her, selv i de minste butikkene. Jeg gleder meg til å smake flere.





Berko cupcakes, citron og rose, så gode og søte.

2 kommentarer:

  1. Rosévin til lunsj? Erru gærn?! Er det lov til å komme brisen på skolen? ;) Tror jeg må ha med knekkebrød i kofferten når vi kommer på besøk.

    SvarSlett
  2. Hehe, ble ikke akkurat brisen av et lite glass og det var dessuten flere timer til jeg skulle på skolen. Knekkebrød er det ikke så viktig med (de har wasa her), men kvikklunsj og brunost hadde vært flott!

    SvarSlett